Наприклад:

Основні помилки з'єднання з поштою (Актуальні питання)

Помилка 535. Помилка автентифікації. Помилка з'єднання з сервером вхідної пошти.

Можливі шляхи виправлення:

1. Неправильно введені ім'я для входу і пароль від поштової скриньки. Потрібно переввесті ці дані і повторити перевірку з'єднання (відправлення)

2. На вашій поштовій скриньці не дозволено POP3 / SMTP з'єднання. У наших інструкціях по створенню поштових скриньо та налаштуванні з'єднання в системі Ви зможете знайти як можна включити POP3 і SMTP на поштових скриньках UKR.NETMETA.UA та GMAIL.COM.

 

Помилка 550. Загальна помилка. Невідома помилка.

Не вдається встановити з'єднання з мережею Інтернет. Можливі причини помилки:

1. Доступ до мережі Інтернет блокується антивірусним програмним забезпеченням. Сучасне антивірусне ПЗ стандартно забороняє доступ до мережі Інтернет всім програмам. Необхідно додати систему «M.E.Doc».

2. Ваш Інтернет-провайдер заблокував порти вхідної та вихідної пошти, зазначені в налаштуваннях системи. У це випадку потрібно звертатися до тих підтримку Вашого провайдера з проханням відкрити порти.

 

Якщо дані рекомендації не допомогли Вам вирішити аналогічні проблеми, зв'яжіться з нами за допомогою спеціально форми на нашому сайті.