Наприклад:

Переустановка системи M.E.Doc (Актуальні питання)

ПРИ ВИНИКНЕНІ СИСТЕМНОЇ ПОМИЛКИ ДЛЯ ПЗ M.E.DOC НЕОБХІДНО ВИКОНАТИ ПЕРЕУСТАНОВКУ ПРОГРАМИ

 

Крок 1. Пошук резервної копії

Необхідно знайти резервну копію — файл з розширення *.ZBK. Програма кожний раз при виході пропонує створювати резервну копію (наполегливо рекомендуємо кожний раз при завершенні роботи створювати резервну копію всіх підприємств)

Мал. 120 Створення резервної копії

Путь до резервної копії можна переглянути в Головне меню — Адміністрування — Резервне копіювання

Мал. 121 Каталог резервних копій

Якщо Ви в цьому модулі не міняли путь до резервних копій, то за замовчанням програма створює їх за шляхом C:/ZVIT_ARC. Якщо Ви не пам`ятаєте, де зберігаються Ваші резервні копії, то необхідно зробити пошук по всьому комп`ютеру потрібно шукати файли і папки (*.ZBK).

У разі вдалого пошуку звертаємо увагу на дату модифікації файла (для відновлення останньої резервної копії).

Крок 2. Відновлення резервної копії

Мал. 122 Відновлення резервної копії

Наступне вікно запропонує обрати, яку саме резервну копію Ви бажаєте відновити. Система «M.E.Doc» дозволяє відновлювати резервні копії, створені власне нею або створені за допомогою програми «БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС».

Мал. 123 Вибір резервної копії

Якщо резервна копія «M.E.Doc» містила в собі декілька підприємств, буде надана можливість обрати: відновлювати дані всіх підприємств чи лише дані конкретного підприємства.

Мал. 124 Вибір підприємств при відновленні резервної копії

 

Крок 3. Невдалий пошук резервної копії

У разі невдалого пошуку потрібно зайти в кінцеву папку установленого M.E.Doc (якщо Ви не можете знайти місцеположення M.E.Doc — потрібно правою кнопкою миші клацнути на ярлику M.E.Doc — Свойства — Найти объект). В кінцевій папкі знаходиться папка з назвою “db” — потрібно скопіювати цю папку. Після переустановки M.E.Doc — в нову кінцеву папку копіюємо папку “db” (новий M.E.Doc повинен бути тієї же версії, що і раніше встановлений).